Friday, 17 May 2013

Apa anon pernah pesan kat korang?

Anon pesan macam ni kat aku.
K.I.S.S Keep it short and simple - simply the best!
 

Ok. Noted.

Bangun pagi gosok gigi,
Cuci muka dan mandi,
Tiap pagi aku sampai opis terpaksa dengar orang mengumpat,
Perangai begini buat aku meluat,

Masa berlalu macam secepat kilat,
Kadang-kadang macam banjir kilat,
Perangai mengumpat buat aku meluat,
Macam takde kerja lain boleh dibuat.

Mendengar orang mengumpat, dapat dosa, kena laknat!

p/s: KISS tak wahai anon yang tercinta?


9 comments:

  1. ok..kiss tu dapat..kissing je belum len..

    ReplyDelete
  2. Hahah.. gedik d hari jumaat.
    Eww..

    ReplyDelete
  3. dengar orang mengumpat menyakitkan telinga kan..

    ReplyDelete
  4. Woha, bior betul Len, dengar pun dapat dosa?

    Muti banyak dah dosa aku ni..

    Oh tuhan boleh tak tengok dosa-dosa aku :|


    ReplyDelete
  5. anon i pesan, suh bawa bekal utk tapau air milo.. hehe

    ReplyDelete
  6. anon i stalker dan kaki spam.... lol

    ReplyDelete
  7. sy suke org ngumpat kuat2

    ReplyDelete
  8. Mengumpat kuat2 depan2 muka tu saya suka. Tapi umpat kuat2 kat blakang2 jauh2 tu sy tak suka.

    ReplyDelete
  9. sebenarnya aku ni H..saje buat2 jadi anon..hahaha

    ReplyDelete