Thursday, 4 July 2013

Thanks Prince of Noob!

Hi semua! 
Aku dapat hadiah daripada En.Noob setelah memenangi contest 110 juta kenangan.


Aku cuba buka bungkusan tapi gagal. Last-last aku biar camni jer.
Ni pun boss yang tolong koyak pembungkus sambil cakap " good! I need a pen drive. Give this to me!'
"Nooooooooooooooooooooo!'jeritku sambil merampas pen drive comel ini daripada tangan dia.

Cis! Dasar pemalas punya bos. Bawa kereta audi. Tapi beli pen drive sendiri pun malas.
Hishy~!

Aku rindu berblogging secara berleluasa! Mwaaaahhhh!



8 comments:

C++ said...

DeeDee Len...

Tahniah.... Beribu-ribu tahniah... hahaha

boni kacak said...

nak saya sumpitkan bos tak??haaha

CHOR19 said...

fuyooo dapat hadiah drpd Noob tuuuuu

plain83 said...

Owh cutenyer pendrive i'm so jelly lol! XD

Anonymous said...

C++..adeh..beribu ribu tanya..

Woha said...

woh ribo2 tania ribo2 tanya len

dah siap sedia nak belasah noob dah tak jadi pulak hoh hoh hoh..

cik amal said...

wahh tahniah.. amal haritu dah buat entry tapi lupa nak publish dan send pnyertaan.. hehe..xde rezekii..

Anonymous said...

comel jari