Thursday, 25 July 2013

Wordless *le Len

Hai kawan-kawan.. dengan kesibukan di tempat kerja baru amat sukar untuk mendapat kerajinan mengkemaskini blog.

Aku sampai rumah pada jam 1130pm tadi.
Memandangkan aku agak sakit jiwa hari ini, aku pun mencari ketenangan dengan melalak seorang diri bersama guitarku.
Terima kasih kerana masih sudi bertandang ke blog *le Len.

Wednesday, 17 July 2013

Kegilaanku sudah diiktiraf!!

Pada 7.7.2013, kira-kira jam 4 petang, *le Len menerima panggilan daripada kakaknya. Itu adalah satu perkara yang sangat jarang berlaku di dialam hidup seorang *le Len. NOBODY CALL *le Len OKAY!!!!!


*le Len : Nokuro ri? (Ada apa?)


Kakak : Nokuro tu au ko koboros? Moginum ko? ( Kenapa ko tak boleh jawab? Ko mabuk ke hape?'


*le Len : Aik... aibo. bla bla bla.... ( Haish ..takkan lah pulak aku nak minum. sakit kaki. Baru lepas terjun jambatan)


Kakak : Apa dia!!!!? Ko terjun jambatan!? Ko gila ke hape?


*le Len : Ya.. terjun jambatan. Tapi suruh orang tolong ikat kaki dulu la... pastu baru terjun. Kaki tersentap. Sebab tu sakit kaki.


Kakak: Ko memang! Gila! Ko memang dari dulu gila-gila. Jadi? Apa la yang kau dapat lepas terjun jamabatan? Sakit? 

*le Len : Emm... dapat sijil!!

Kakak: Sijil apa? Mana ada orang bagi sijil terjun jambatan!!


*le Len : Sijil Kou'ulau a.k.a sijil kebengongan, sijil kegilaan!


Kakak: Aik... aih... aih... bodoh punya budak  kau ni woo. Langsung tak patut! Bahaya la tu! Lain kali jangan buat lagi!



*le Len :  Okay... lain kali tak buat dah...



Selepas perbualan telefon berakhir, *le Len meng'whatsapp'  adiknya Hairro dengan satu gambar..

Thursday, 4 July 2013

Thanks Prince of Noob!

Hi semua! 
Aku dapat hadiah daripada En.Noob setelah memenangi contest 110 juta kenangan.