Tuesday, 11 June 2013

Hari Terakhir May 2013

Sebulan berlalu... sebagai muhasabah diri, aku rasa perlu bagi aku buat sedikit rumusan tentang apa yang aku dah buat bulan ni. Biasanya aku sedang menghirup udara segar di kampung pada 31 May.
Tapi tahun ni, takde rezeki nak balik kampung sebab peralihan kerjaya.

May 3, 2013 : Aku resign. Bukan mudah bagiku melepaskan keseronokan bersukan dan bersuka ria dengan aktiviti syarikat. Tapi apapun, aku kerja untuk duit. Itu hakikat yang sukar untuk dinafikan. Ironinya, aku telah meletak jawatan pada tarikh yang sama pada tahun 2011. Agaknya emosi aku ini memang bermusim....

bersambung...


p/s: Post sepatutnya aku post pada 31 May... tp sekaran baru dapat post.

3 comments:

plain83 said...

Len~ *menerkam seperti seekor harimau* LoL XD

nothing is permanent since change is constant ^^

Anonymous said...

rawwwrrrr.....^^

hime s said...

awat melankolik nih weh?