Friday, 17 May 2013

Apa anon pernah pesan kat korang?

Anon pesan macam ni kat aku.
K.I.S.S Keep it short and simple - simply the best!
 

Ok. Noted.

Bangun pagi gosok gigi,
Cuci muka dan mandi,
Tiap pagi aku sampai opis terpaksa dengar orang mengumpat,
Perangai begini buat aku meluat,

Masa berlalu macam secepat kilat,
Kadang-kadang macam banjir kilat,
Perangai mengumpat buat aku meluat,
Macam takde kerja lain boleh dibuat.

Mendengar orang mengumpat, dapat dosa, kena laknat!

p/s: KISS tak wahai anon yang tercinta?


9 comments:

Ym.Bundle said...

ok..kiss tu dapat..kissing je belum len..

Len Inouie said...

Hahah.. gedik d hari jumaat.
Eww..

boni kacak said...

dengar orang mengumpat menyakitkan telinga kan..

insaf said...

Woha, bior betul Len, dengar pun dapat dosa?

Muti banyak dah dosa aku ni..

Oh tuhan boleh tak tengok dosa-dosa aku :|


4feet8 said...

anon i pesan, suh bawa bekal utk tapau air milo.. hehe

plain83 said...

anon i stalker dan kaki spam.... lol

AHMAD AFIQ said...

sy suke org ngumpat kuat2

Len Inouie said...

Mengumpat kuat2 depan2 muka tu saya suka. Tapi umpat kuat2 kat blakang2 jauh2 tu sy tak suka.

Anonymous said...

sebenarnya aku ni H..saje buat2 jadi anon..hahaha