Monday, 11 March 2013

Aku tak dapat terima kenyataan

*le Len Inouie tengah tengok siri 'New Girl'. Dia memang suka tengok cerita tu.. sebab watak Jess dalam tu memang sengal dan bodoh pun ada. *le Len Inouie leka menonton siri tersebut sehingga tidak sedar bahawa dia berada di rumah orang. Hohoh!

Setelah lebih 10 episod tetiba *le Len Inouie bersuara....


" Hey... That Jess. Why do I feel like she is wearing all the stuffs I wear?"
" ......... "
member *le Len Inouie hanya diam.





Mungkin muka aku pun macam ni jugak masa angkat barang-barang aku dari rumah lama. Haha..

"Sh*t! Look at her red dress! The shoes! The hair and the glasses!"
"......" takde jawapan jugak.
" Don't tell me I behave like her.." kata *le Len Inouie separa mengomel kepada diri sendiri sebab tidak ada respon.
" hahahah...... yes! You are! You do behave like her!" tetiba ada jawapan pulak.
"WTF!!!!? Seriously!? She does stupid things... oh~ gosh~ wtf!? She is .... i don't know. She is stupid!!" *le Len Inouie menyuarakan ketidakpuashatian dirinya dengan separa panik dan tidak dapat menerima kenyataan.
"No. She is not stupid. You know what!? the first time I saw you... my first impression is : 'She looks like the New Girl'" tambahnya lagi.
"....and after you heard me talking? " tanya *le Len Inouie lagi.
"After we talked, it is confirmed that you are the New Girl"


Grrrrrr~ macam ni la jugak reaksi aku bila dengar jawapan member nih~

Oh.... kombinasi baju ni pun aku ada. Mak aih... apa dah jadi?



Ha.. ni gambar baju aku..



Cardigan warna biru pun aku ada... adoi! Ape neh~

Camwhoring bersama adik-beradik sengal.


*le Len Inouie vs Jess
*facepalm



Oh Y!?



******** different scene at Paradigm Mall*********
Len: Am I considered as a nerd?
Online guy : Yes. You are considered nerd.
Len : So.... a geek go out with a nerd huh?
Online guy: lol..



10 comments:

plain83 said...

LoL ooooh no wonder you look somewhat familiar...now i know ohoho~ XD

Len Inouie said...

hahahahahah....
muka takde la sama..

style jer kot..
adeh..

Wenwink Kidu.Duki said...

wahahahahha best ka cerita tu? lol.. hehehe tapi... persamaan identiti la tu. yg uniknya ko sama dengan artis. lalalala :P

Anonymous said...

Uhyoo patut la kan macam familiar rupernye Jes.. :)

Silap orang rupernye aku

Len Inouie said...

Wen:
persamaan identiti tu. bukan artis tp watak yang sengal dalam siri.

Cerita pasal perempuan tu baru breakup dgn bf dia yang loser. Desperate mo cari rumah baru untuk mo tinggal sebab lelaki tu ambil rumah dia. Dia ingatkan bakal housemate baru dia perempuan sbb dorang taru nama perempuan di internet.

Rupanya semua lelaki.
kelakar.

Anonymous said...

Mungkinkah penulis Siri ini adalah peminat setiamu len?

Mungkin dia dah stalk ko selama ini dan aplikasikan kedalam siri ini..

p/s: tinggi tak imiginasi saya lol..

boni kacak said...

hhahahaa,, yelah.. cermin mata pun sama..hahahahaaha

4feet8 said...

mcm menarik sinopsis yg land cite tu. tak pernah tgk lagi cite nih. hehe..

Len Inouie said...

Hahaha... bagosnyer kalau dia tu peminta setia diriku. DIa patut tulis kisahku buat muka tak malu main gitar tepi jalan. XD

en.kacak: tu la.. spek pun sama. rambut sama. muka mmg la x sama.

4feet8: Tengok.. jgn tak tgk. best cerita tu. haha

Encik H said...

haa tu la..spek sama, rambut sama..nasib baik muka xsama, kalau x memang aku terus bangga sbb kawan dgn retis..kekeke