Thursday, 28 February 2013

Work, Life, Hobby and Interest


Work
What I do for Life

Life
  • The condition that distinguishes animals and plants from inorganic matter, including the capacity for growth, reproduction, functional...
  • Living things and their activity.

Hobby
  • An activity done regularly in one's leisure time for pleasure.

Interest
  • The state of wanting to know or learn about something or someone: "many people lose interest in history.

Work + Life + Hobby + Interest
How do we cope with that?

Sometimes I wish I have more than 24 hours a day for all the things I want.
Sometimes I wish I don't need sleep.




May be I should be a vampire.
I don't have to sleep.
I can work, play and have fun all the time.



FACTS of Len Inouie
6 Days : 4-5 hours of sleep
1 Day : 10 hours of sleep (weekdays)
So far, that is the only way for me to be able to fullfill my 
Work + Life + Hobby + Interest


How about you?





11 comments:

Anonymous said...

How did you know Vampire doesn't need any sleep dear?

Have you seen any vampire before?

lol..

p/s: life is not fantasy, but it will be when we die.. :)

4feet8 said...

boleh land, jadikan 2 hari sebagai satu bg land.. hehe..
kumpul tido yg satu hari tu, dan tido di hari kedua.. hihi

err..sebenarnya tak faham yg ni
6 Days : 4-5 hours of sleep
1 Day : 10 hours of sleep (weekdays)

Len Inouie said...

ahahaha...
Saje jer..
Vampire wujud meh?

Len Inouie said...

means.. dalam seminggu, len guna sehari jer untuk tidur banyak sikit. yang lain2 mostly tak tidur banyak pun.

Anonymous said...

Vampire exist? You'll never know maybe they're sitting next to you.. ;)

Tuhan berikan rehat selepas penat bekerja :) ada siang dan malam jaga dan tido...

Tuhan juga berikan nikmat mimpi ;) tido lena dan mimpi menarik..

tapi ada juga orang nak jaga aje eh..? Kalau boleh saya nak tido ajer len lol..

Nick Nashram said...

vampire cannot stand with the heat of the sun..heheh

Len Inouie said...

Alamak! Pulak dah.. x boleh nak bersukan di bawah sinaran mentari la kalau macam nih.. taknak jd vampire la.

Len Inouie said...

Anon: Len tak suka mimpi. Len lagi suka tidur tak bermimpi.

Encik H said...

aku rasa life aku agak bosan la Len..kebelakangan ni rasa macam takde life..

24 jam tu memang tak cukup..

Len Inouie said...

Akhirnya ada org faham kenapa aku nak lebih 24 jam. Hohoh..

Anonymous said...

Nabi kata kalau kamu pentingkan dunia hinga lupa Tuhan maka tuhan akan sibukan kamu dengan keduniaan..