Tuesday, 12 February 2013

Threesome Date

I just woke and had my scrambled egg and sausage for lunch. While having a cup of coffee, i checked my phone and I saw 1 new mention notification on my twitter.

cheryna@cheryna27
Threesome - Delicious and Fragrant

Done updating.
cc: @LenInouie
      @4feet8

Oh.. let me recall about what happened yesterday.
I was staring at myself in the mirror. How do I look?
Do I look good? Nice? Pretty? Clean? Pleasant?
Ohh~ gosh~ I hate this. Self-*****

sorry! Entry stop here!
I will continue later..
I am going for badminton date first.
;)

 
My trophy. 1 year = 1 trophy =1 tournament from the company I work.
Sorry... saje gedik nak tunjuk. ;p
 
Dulu aku penah dijadikan reserved player sebab ada minah ni kira pun tak tau, odd and even pun tak reti. Dia suruh aku kira, tapi kemudian dia argue dengan aku pasal skor dia yang  lagi sikit. Bila coach tanya sape menang, laju jer dia jawab 'saya'.  Jaw drop! Naseb baek ko cantek, kalau tak aku dah lempang.. Sebagai seorang yang matang dan bersemangat kesukanan (taik!), takkan la aku nak cakap 'aku yang menang'. Buat malu jer nak gaduh-gaduh kan.. maka dengan itu, aku menjadi reserved player untuk both single and double yang membuatkan pemain-pemain lain tidak gumbira sebab aku tidak dipilih menjadi pemain utama (single). Oh ye~ satu lagi... aku buat hal dengan coach. Sebab tu dia tak suka aku dan suka mencari kesalahan diriku.
 
Memang padan muka kau Len!
 
 

12 comments:

plain83 said...

ah lama dah tak main badminton... member2 tak layan badminton :(

4feet8 said...

ok, baru perasan kenapa spagethi len habis. bila tgk kat gambar sha, sbb spagethi len sikit.. tak aci.. ;(
hehe

Len Inouie said...

Plain: Jom men badminton!
XD

4feet8: Aglio olia yang paling sihat amongst all spaghetti yg dia ada. Simple light and delicious. Sbb tu len pilih..

creamy = stuffy head for me.

Wenwink Kidu.Duki said...

EEEEEKKK hehehe...

hihi.... meriah ja entry ko ni ging hehe

Anonymous said...

wah theresome.. aku ingat apa... 3blogger lunch date rupernye..
lol..

Wah hebat rasa macam teringin nak ajak ko lawan badminton tapi yerla aku anon hahaha.. takpe nanti aku munculkan diri lol..

Len Inouie said...

hahaha...
anon yang tersayang tertipu.
:p

Anon Comey Lagi Oshem said...

Bertuah kak Len jadi reserved player pun dapat piala.. tak payah penat-penat main lawan.. save energy..

Makan-makan kat mana tu kak Len spageti tu sedap ke?

Len Inouie said...

Tapi piala kat dalam gambar ni memang menang munyer.. heheh..yg Len cakap tu masa tahun 2006. men kat Johor.

Spaghetti dia tak sedap.
Cili kering tak giling.
;p

Jna marcello said...

it supposed to be 4sum!!! tak aci korang x invite Na pongggggggggggggggggggggggggg

Len Inouie said...

alamak~~~~~ ni nak lari ni. Len ni junior. Tanya Sha tanya Sha.. Len xnak jawab. haha

Anon Comey lagi Oshem said...

Owh masa kat johor.. lol

Ingatkan jadi reserved player pun ada piala lol..

Liza Razak said...

rindu nak main badminton :(