Tuesday, 4 December 2012

Lelaki yang tidak pernah mengecewakan aku

Semua orang tahu bajet aku single.
Sebenarnya aku ada dua lelaki pada masa yang sama.
 

Satu aku dah tinggalkan.Jantan tidak _____!! korang isi la sendiri.
Sekarang yang tinggal cuma satu.
Tak pernah cakap tidak,
Tak pernah mungkir janji,
Tak pernah curang,
Tak pernah menipu,
Tak pernah jalan tanpa aku,
Walau banyak kali aku fikir nak tukar dia ni dengan jantan lain.
Tetap tak mampu melepaskan.
 
Meh... nak kenalkan..

Mr. Shinosuke Nohara a.k.a Shin Chan
 
Terima kasih Shin Chan sebab setia kepadaku.
Ko bawa aku ke hutan untuk berkhemah.
Ko bawa aku ke bukit untuk mendaki.
Ko bawa aku ke laut untuk berenang.
Ko bawa aku ke sungai untuk berendam.
Ko bawa aku ke mall untuk tengok movie.
Ko bawa aku ke airport untuk aku balik kampung.
Ko bawa aku ke Zoo untuk aku tengok Zirafah.
Ko bawa aku ke tasik untuk aku tengok teratai.
Ko bawa aku main futsal dan badminton.
Ko bawak aku jumpa kawan-kawan.
Ko yang bawa aku keluar daripada deritaku.
 
Terima kasih Shin Chan.
 
Shin Chan and me at the airport.
 
 
Shin Chan and me on the last day at Kajang. We're going to miss the playground. (T.T)
 
 
 

9 comments:

The Watercolour said...

Wawa Zainal lah..

Len Inouie said...

Ha? Takde takde. Wawa Zainal takde kat sini.;p

hnahdy said...

nak kawan dengan shin chan

boni kacak said...

bila nak bawak saya jalan2 dengan sin chan awk ni??hahahaha

plain83 said...

LoL kena tipo idop2 ngan title post XD

Jna marcello said...

swett nye bf shin awk tu..JELES pulak hihihi

Len Inouie said...

Dia sangat 'Manly' bagiku.
:)

Shin Chan x suka lelaki. Dia suka perempuan cantik sahaja. lelaki kacak adalah musuh seorang Shin Chan.

XD

Nick Nashram said...

baru nak letak jantan tidak _____!! hahah..sin chan kwn ngan himawari je.

Len Inouie said...

Shin Chan peminat cikgu nanako.
Tp nini mencintai shin chan.
:p