Wednesday, 7 November 2012

Kelly Kelly Day spoiled

Pernyataan:

Saya tidak suka kasut Puma Faas 300 saya.
Semalam aku pi kat gym untuk Kelly Kelly Day aku.
Ketidakselesaan detected:

  • Side lunges tidak selesa sebab kasut takde grip dekat hujung kaki.
  • Front/Back kick tidak selesa sebab balance kasut tidak ada (untuk jenis tapak kaki aku)
  • Dorang salah bagi saiz kasut. 37.5? aku 36-37 la.. ish...tapi aku pun bodo. Boleh tak perasan.
  • Span terlalu nipis untuk 100 lompatan. Adeh...
  • Secara keseluruhan, kasut itu 'defeat my purpose'
Kesimpulannya, aku nak tukar kasut tu malam ni jugak! Sebab boleh tukar dalam masa 3 hari. heheh..

4 comments:

cHeRyNa PiReS said...

Great! Beli ikut keperluan dan ukur kasut di kaki sendiri namanya nie ;-)

plain83 said...

hahah...aku kalo beli kasut, aku akan jalan2 dan lompat2 dulu sblom beli, puas ati baru aku amik...gila tensen orang kedai kasut hahahahahaahahah XD

boni kacak said...

mohon awak koyakkan sikit tanda protes..hehehehe

Len Inouie said...

kasi koyak x dapat ganti en.kacak.
Yg ni aku bukan setakat lompat2. Dah pakai 3 jam untuk semua aktiviti dah semalam. Hr ni baru ganti.
Sha: Pentinggg~ Kalau salah beli kasut, I might end up injuring my ankle. Tak boleh2x!