Tuesday, 30 October 2012

Nafsu Terlarang

Aku ada Forbidden Desire a.k.a Nafsu Terlarang yang sentiasa terpendam dan mungkin akan terpendam selamanya..adeh! Sadis. Sebab keinginan terpendam ini adalah tidak elok dan membawa dosa. a.k.a HARAM.. Haram menurut agama aku la.. haha.. ada dua benda yang aku rasa naaaaaaaaaaaak sangat!!! nak yang teramat sangat tapi tak boleh tak boleh tak boleh.. maka tak boleh la jawabnyer!

Forbidden Desire No.1

TATTOO
Ni aku memang nak dari kecik lagi.. dari umur 13 tahun aku dah berangan nak tatu dekat abdomen. Nak tatu dragonfly macam 'Favicon' tuh.. tatu yang aku lukis sendiri. :)Tapi haram.. tak boleh memasukkan benda asing/melukakan badan. Aku fikir nak buat jugak pastu buang tapi aku takut aku baru jer letak tatu tu, aku keluar kedai, mati digilis lori. Tak sempat nak bukak, tak sempat nak bertaubat. Jadi.. lupakanlah sahaja niatmu itu Len.
Aku nak tatu macam neh...  logo trademark aku sejak umur 13 tahun. :)

Forbidden Desire No.1 (jugak.haha)

 NAKED PHOTO FROM BEHIND

Aku tak tahu la ape kejadah ada dalam otak aku nih..short circuit ke apa? 
Ni pun aku dah lama rasa nak buat cuma sape nak amek gambar? Hahah.. kalau tak silap dari umur 16 tahun kot. Bukan takde yang nak amek, ramai jer.. berlambak orang kat luar sana yang sudi mengambil gambar bogel/separa bogel...sape tak nak nampak wayang free kan? Huhu..tapi nak mampos ke ambil gambar macam ni? Ok.. kalau nak buat personal collection sekalipun boleh jamin 100% gambar tu akan selamat? Kalau aku jadi jurukamera, aku anggap itu seni aku yang terhebat kot. Haha.. tapi serius, bagi aku gambar-gambar di atas adalah sangat berseni. Aku dah buta, aku tak nampak itu lucah. Maafkan saya! Saya dah sesat. Kalau tak dapat ambil gambar kat atas, ambil gambar macam kat bawah tu pun boleh la..


Tahun 2007: Len Inouie sedang meng'usha' lukisan-lukisan dalam satu kedai lukisan di IKANO, seorang pelukis lelaki di situ juga sedang mengusha Len Inouie. Tidak lama kemudian, lelaki yang sedang melukis itu datang kepada Len dan berkata;

Pelukis : Maafkan saya Cik. Saya ada satu permintaan.
Len: Ya? (saya student, tak ada duit nak beli lukisan beribu-ribu tu)
Pelukis : Saya tengok Cik dari tadi lagi. Saya rasa 'proportion' badan Cik perfect.  Sudi tak Cik jadi model lukisan saya? TELANJANG.
Len : ....... (senyap dengan muka terkejut)
Pelukis : Maafkan saya, harap Cik tak salah sangka. Saya seorang pelukis. Saya melihat semua perkara sebagai seni. Saya tidak berniat untuk nak ambil kesempatan. Saya betul-betul minta maaf kalau permintaan saya keterlaluan. 
Len : ..................... (sedang berfikir)
Pelukis : Macam mana? Saya harap Cik boleh izinkan menjadikan Cik sebagai objek saya. Saya sudi bayar berapapun harga Cik minta.
Len : Emmm... terima kasih atas offer tu. Tapi saya tak boleh.. maafkan saya.. (sambil beredar pergi).

Oh ya, cerita itu tidak berniat untuk menunjuk-nunjuk macam aku ni bagos sangat yer. Pada tahun 2007 aku merupakan seorang gadis belasan tahun yang kurus 43kg (hari-hari makan maggi) dengan otot yang padat sebab kuat bersukan. Sekarang aku ada 29% lemak...sudah tua kerepot dengan keberatan 2 tong gas besar.. jadi, harus tutup cerita.

Motif cerita : Sekarang aku macam nyesal 'sikit'..'sikit' aje la.. sikit jer sebab tolak tawaran tu... aku suka lukisan. Lukisan lagi klasik berbanding dengan gambar betul untuk letak dalam frame.. Haha.... tapi pada masa yang sama, aku bersyukur jugak la aku tak gila duit dan berbogel depan lelaki yang aku tak kenal langsung walaupun aku berumur setahun jagung ketika itu. Ape? Bajet nak jadi Mona Lisa Malaysia? Hahaha... berangan tinggi terr!! 

Korang nak tak jadi 'objek' itu? 

p/s: Nafsu terlarang korang ape?  hehehe..



9 comments:

plain83 said...

wohohohoooo.. <-- tu je komen aku LoL XD

boni kacak said...

hmm.. nafsu terlarang banyak sebenarnya.hehehe.. tapi lebih kepada imaginasi yang bukan2. rasa macam nak jadi kartun yang mempunyai kuasa hebat dan aura2 yang dasyat2.

AHMAD AFIQ said...

nafsu terlarang kita pon banyak jugak. ada jugak nak buat tatu too. tapi dah forbiden redo

Jna marcello said...

KLAU NK CKP PASAL NAFSU TERLARANG BNYK LEN HEHEH ;D

TERUTAMA NA NAK BELA ANJING KLAU IANYA HALAL SEPERTI KUCING..
SBB ANJING DGR CKP TUAN..
PERNAH TGK X CERITA "HACHIKO"
SUPERB MOVIE!!!! ;)

cHeRyNa PiReS said...

For me it's okay...kalau ada nafsu terlarang pon benda tu memang dilarang jadi nak buat perkara dilarang pikirlah sendiri siapa melarang, kenapa melarang dan macam mana nak mengelak dari melakukan perkara terlarang ataupon menjerumuskan diri untuk melakukan perkara dilarang tersebut.

Fuuuuuhhhh...

Anywayz, if u ask me:

1. Ada hati nak bertatu. Tapi nak kena maki dan bunuh dan tak kena terima kubur pulak nanti. Tatunya? Gambar bunga ros. Macam Lescott si pemain bola punya tu.

2. Ada hati nak minum Bloody Mary. Hah...laknat betul aku nieh sebagai seorang Islam tapi ada masanya curiosity nieh boleh buat kita hilang pegangan dan nasib baik ini satu mainan perasaan je:)

Itu jela. Sempoi - kalo org baca nieh mesti dia kata "Cheryna tu Islam apa tu"

Hahaha...itulah tema post aku hari nieh. Judgemental statement *aku kena edit balik...sbb tadi salah*

Len Inouie said...

Boni: Nafsu dia skrg nak kawen. Jelas melalui postnya.

Afiq: mcm banyak sgt jer bunyinya..
Na: Hachiko! Sgt glamer kot..now my house ada hanjing. Kah3..bukan i punya.

Sha: Wah!Besaqnye tattoo lescott..hmm.. I don't drink alcohol too. Haha.. bapak skema aku ni weh!!!!rugi my mom tak tahu pun anak dia ni skema. My mom fikir aku biatch. T.T! Dia tak tahu pun aku suka warna merah.

Zack ( The Original) said...

nafsu terlarang saya ialah saya sangat bernafsu nak flying kick dahi seorang wanita..ini mungkin fantasi FETISH seks saya. :P

sudikah cik len menjadi objek flying kick saya ^_^

wekekekeke

Len Inouie said...

Zack: Tidak ku sangka Zack (The Original) seorang ABUSER jugak. XD

OrangMinyak said...

Zack ni suka BSDM ler yea.. Woha..

Banyak tapi harap aqal fikiran dapat menewaskan nafsu2 terlarangku ini..