Tuesday, 2 October 2012

Aku lesbian? What!?Sorry, come again please?

Well, ramai orang kata aku ganas, brutal, rugged, tomboy dan yang paling teruk orang fikir aku ni lesbian. @#$%^&*? Just because I am a late bloomer, that does not mean I am a lesbian ok!!

Yer.. aku tau la..Masa form 5 aku still duk fikir:
“eh, kenapa budak lelaki suka perempuan?”
“Kenapa perempuan suka lelaki?”
“Kenapa dorang suka sama suka?”
“Kenapa dorang bukan besfriend tp couple?”
Masa masuk matrik, aku selalu jalan dengan kawan-kawan perempuan yang cantik-cantik dan baik hati dan super-duper feminine. Aku pulak rambut pendek gila siap cukur side burn. Abang aku yang selalu buat eksperimen dengan rambut aku. Memandangkan kawan-kawan aku ni super-duper ladies, mereka sangat suka berpeluk-pelukan dan buat segala perkara yang so like the plastic ‘mean girls’ dalam cerita Mean Girls. Jadi mereka juga suka memeluk aku. Apabila kami berjalan melintas jalan, kami jalan berpegangan tangan seperti budak sekolah rendah. Oleh sebab itu aku telah dilabel sebagai womanizer. Kah kah kah! Mmg bodoh dah kolot. Sekarang ramai jer perempuan rambut pendek tapi tidak pulak dilabel sebagai lesbian.
Nak tau sebab apa?





Sekarang fesyen rambut pendek dah glamour. Dulu rambut pendek mcm ‘niche’ jer. Sebab tu orang duk fikir aku ni pelik kot sampai kena label macam tu sekali.

OMG!apa aku merepek ni. Sebenarnya aku nak cakap pasal kalau dah perempuan tu, perempuan la jugak tapi content selalu lari dari topik asal, jadi aku pun tukar TAJUK post. Hahaha..  Tau tak yang banyak perempuan guna rear mirror untuk tengok muka dia dan bukan untuk tengok belakang? Sebab nak tengok belakang pun dah terlindung dengan teddy2 yang penuh gantung kat cermin belakang. Tapi aku takde la sampai mcm tu.(keluar topik).Okeh2..asal post ni sebenarnya macam ni..

Aku dah 2 tahun drive kereta aku tu...
Sebulan lepas baru aku tahu yang wiper aku tu ada 4 speed. Wipe sekali sekala, wipe laju sikit, wipe laju-laju, wipe laju giler.. then aku [bodo giler].Haha..sebab aku pernah terperangkap dalam hujan lebat sambil berharap wipe tu boleh gerak lagi laju sebab aku dah tak nampak jalan..


Satu lagi, dah 3 tahun aku guna netbook tu. Aku jarang guna, sebab tu aku tak amek port sangat. Lagipun ianya cuma netbook!What do you expect kan? Semalam baru aku perasan dia ada port untuk slot in memory card. Aku terkejut sambil berkata.. OMG! Netbook aku ada built in memory card reader port! [bodo].

Hahaha… itulah perempuan. Eh, salah! Itulah Len Inouie. Duhh!!
Zaman kanak-kanak riang bermain di taman
PENEGASAN: I am not Lesbian.
After few years tak pernah jumpa aku, ramai yang tak dapat cam muka aku bila rambut dah panjang.
They never even talk to me when I was with my short hair suddenly cakap.
"Eh, you yang rambut pendek tu dulu kan?Sekarang dah jadi perempuan ek..." kata mereka dengan selamba di hadapan ramai orang yang aku tak kenal (pernah terjadi dalam lif yang pack dengan stranger). Malu siot!
Oleh sebab aku rasa 'offended' by their judgement yang sangat 'shallow', Len Inouie jadi pissed off lalu menjawab dengan selamba.
"Ko nampak ni tak?' kata Len sambil menuding ke arah 'breast'nya. Si polan-polan yang cakap macam tu tadi tengok breast aku dengan muka tersipu-sipu. Dengan selamba aku cakap 'This is called B.R.E.A.S.T,BREAST!! I have this since FOREVER. I didn't become a girl just yesterday' dan Len Inouie berlalu pergi.





10 comments:

betty said...

likeeee this entry so muchhh...

Len Inouie said...

Hahaha.. amzingly my friend are really feminine like the mean girls. I am the dumb ass like forever loner duduk tunggu dorang set rambut nak curl la..nak make up la dan segala benda kat saloon.

Mohd Hafizan Nurdin said...

Hmmm... xp

Penyuluh Perikanan said...

info yang menarik kawan, jangan lupa mampir yah

mr.blackcat said...

gahahahahahaha.....tak leh blah bab wiper tu...... Mengharap ia jadi laju...hahahahahaha....kelako entry ko...

Len Inouie said...

Tu ar.. gile sedey~ terperangkap dalam hujan tgh malam kot kat highway KL-Seremban. Pastu mengharap wiper lagi laju. Padahal mmg boleh jad laju pun tapi x pernah tahu. Pathetic..

plain83 said...

ikikikikii...scene 'breast' tu mmg epic XD

Zack ( The Original) said...

len ada blog ropenyer ^_^

Zack ( The Original) said...

plain dan len is good lesbian couple :P

Len Inouie said...

Lol..lesbian couple.
XD