Tuesday, 11 September 2012

Cantik

Cakap pasal cantik.. ooop, aku ni jauh panggang dari api la dr perkataan cantik nih. Langsung tak ada sinonimnya. Kesian jugak la kat aku ni, tapi aku tak kisah pun aku muka tak cantik. Aku ada hati yang cantik! :P hahaha... yup! Mulut aku jahat tapi hati aku baik tau! Hahah... anyway, aku nak cakap pasal aku potong rambut sebenarnya.


Well, rambut adalah mahkota wanita [aiseh]..rambut aku dah panjang sangat dan mula ada 'split end' seperti hubungan aku juga. Mungkin sbb aku selalu dye rambut aku. Sekarang aku sebenarnya sudah single. Hell yeah!! I am happy that aku dapat buat keputusan untuk move on dan putuskan hubungan aku yang dah hampir nak kawen dah pon. All this while my focus was to PLEASE and FIT my future husband expectation. Aku tak kisah apa orang cakap atau fikir.. aku sentiasa fikir aku harus cantik di mata pasanganku. Aku juga harus menjaga imej pasanganku dengan menjaga imejku sendiri.

Sekarang aku boleh potong rambut aku suka hati tanpa fikir aku akan memalukan sesiapa melainkan diri sendiri. Hahaha..

Ntah bila lagi baru aku akan potong lagi..

2 comments:

haikal said...

selamat potong rambut.

Len Inouie said...

Haha.. dah potong dah pun.
:) Tp sama jer aku tgk. Xde beza.Muka tetap hodoh. Hahaha..

Tak dapat nak dibantu.