Tuesday, 4 October 2011

110 Posts

Sedar tak sedar, rupanya ni dah jd post aku yang ke 110.
Dah lama rupanya aku blogging. Dah banyak pahit manis yang tertulis kat sini. Kalau ada stalker, dah cukup untuk dpt tau sedikit sebanyak apa aku dah buat, aku duk mana dan sebagainya. That is scary! lol..

Sekarang ni, dgn temapt keje yang baru, semua baru.. relaks tp kalau pandang jauh sket, aku akan ada baaanyak kerja. Good! Hmm senior executive merangkap manager aku dah nak belah 14.10 ni.. macam risau pun ada aku dibuantnya sbb nant aku xde bos.
Kene berenang sorang2..tp pd masa yg sama, mungkin ni satu peluang?

Peluang naik pangkat?Ha3... yela.. mcm tak adil kalau nanti org baru tu dtg asyik duk tanya ku semua. Kang aku lak yg jadi mcm manager tp dbayar gaji executive jer..

Hish.. tak bleh jadi nih~.. apa2 jer la. Skrg ni semua semakin lebih baik.
Hujung minggu ni ktorg nak pegi Broga.

p/s: Aku dah 2x dapat chance donate blood. tp aku tak pegi. Sbb penyakit tak boleh tidur aku ni la.. hish~...skrg dah cukup berat badan, tp darah entah dah lepas ke belom.

0 comments: