Thursday, 18 June 2009

SEMAKIN HAMPIR

pagi tadi aku baru habis 1 kuiz..sungguh banyak yang aku xleh nak jawab. ape dah..
next week dah final exam. Hmm....aku entah ready ke tak..
aku nak 4.00.kah3...macam lawak jer aku cakap cam2..
tapi aku xnak sia2kan peluang even xde la banyak sangat efeknya kat result aku.
yang hampehnyer, sampai habis pengajian kat UKM x penah aku dapat anugerah dekan.
hahaha...aku ni berangan pandai tapi kelas datang cukup kuota jer.
ponteng semaksimum yang boleh. Study seminimun yang mungkin, enjoy semaksimum yang boleh. Aaah..sungguh bahagia dengan kehidupan seperti itu.
tp padan muka aku. tak merasa.. kempunan seyh.. aku target sem last nak dekan tapi x dapat jugak. dekan 3.65..aku kurang 0.1 point. hmm... kalau aku pi fieldwork, mest dapat..x pi fieldwork xleh nak wat report. so, aku pon x wat report. 2la masalahnyer.. [sekarang baru nak nyesal. x guna dah). tapi apa2 pun, ada jugak benda yang aku bersyukur..thesis aku dapat A.
wahaha...dorang sume tkejut. Tak ramai yang dapat A. Mostly dapat A-. Yang dapat A dak2 yang muka2 skema and muka2 dekan jer..keh3..sesat sekor aku.
Tapi aku rasa aku layak dapat A kot..sebab penat aku wat.. aku wat bersungguh2 thesis aku yang cerewet tuh.. habis exam next week, zaman menganggur akan bermula.
2 yang makin hampir. riso seyh...

2 comments:

A.i.m.i said...

abih stadi wat pe? menganggur? balik sbah ke?

miSs ShinOsuk3 said...

tamatkan pengangguran la dulu..x balik sbh.