Monday, 15 June 2009

jiwa kacau

dah 2 minggu aku demam... skrg baru ok sket. tu pun ade orang cakap. rasa pelik bila aku ada tapi suara aku takde. aku lak rasa biasa jer..
ntah.. smlm tetiba jer kak aku msg tanyer aku sehat ke tak.
tkejut aku. x penah2 dia tanya khabar aku camtu. ropenyer ade orang mimp tak best pasal aku. wahaha.. tu jer ropenyer. aku tak mati lg.. lek ar.. kalau mati pun tenang la semua orang. ok jugak tuh.. banyak prob sejak kebelakangan nih.. nak tulis pon tlalu banyak..
so, bia la...bia semua berlalu.......

0 comments: