Friday, 15 May 2009

main kayu tiga.

ego memang dah jadi sahabat aku dari kecik.
begitu juga dengan Degil. Ego & Degil adalah sahabat yang setia.Apabila aku rasa nak nangis, Ego mesti ada pujuk aku. Kalau aku rasa putus asa, Degil pulak bertandang. Sebab tu aku sangat jarang berputus asa sebab mereka berdua selalu bersama2 aku. Malah dah sebati dengan diri aku. Faham aku melebihi sesiapapun. Tapi kadang2 dorang datang menyibuk pada masa yang sesuai. Kadang2 aku tak suka dengan dorang nih..tapi nak elak pun susah. 'Aku rasa kawan sebenar aku dalam dunia ni pun selalu jugak macam tuh... tapi banyak yang lagi teruk dari Ego & Degil. Sekurang2nyer E&D sentiasa wujud masa sedih dan masa nak berputus asa. Kawan betol2 x tentu leh buat camtu lagi. Tapi jangan sesekali mencaci hina dan segala kejadah kat aku. Sebab E&D pasti membela. Demi maruah aku, dorang berdua sentiasa akan berdiri tegak demi aku. Ntah ape aku mengarut nih..
kesimpulannya, jangan usik mereka berdua. Sebab ANDA akan menerima padahnyer...
aku maybe akan sedih sebab Ego buat sesuka hati+juga akan menyakitkan anda.
Tetapi sebab Degil juga sentiasa bersamaku, aku redah segala kejadah yang aku rasa nak redah walau sesakit manapun ia. It might feel like a bullsh*t but im livin in a sh*t.
whats da fak huh?

0 comments: