Saturday, 30 May 2009

BOLA ITU BULAT

jam 4.51 pm, fairuz mesej aku.
'nak tgk bola x mlm ni? kat putrajaya'
aku terus tanyer jam brape?
8.45pm.
bersiap jam 7.
aku pun jawab iyer jer..
tapi mcm biaser la..mesti start lambat punyer..aku siap pon dah jam 8 sebab duk layan gulong yang gedik nak ikut g tgk jugak.
duhh... gulong tgk bola ker? ntah... *gulong = seorang manusia
sampai sana jer, aku nampak pelakon Bio-Nik. huhu...rope2nyer, bola frenly match antara al-jabbar vs artis2 malaysia. hape dah..takpe la..layan jer la. Aku dah biase tengok bola yang kat TV jer, selain tuh, aku tengok bapa2 kat kampung aku main bola petang2. Kadang2 dorang buat perlawanan bola ibu2 vs bapa2. Anak2 jadi penonton. Dengan syarat, semua bapa2 wajib pakai skirt, gown or sarung yg mmg pompuan jer pakai. Hahaha... memang sangat lawak. Pakcik2 lari2+melompat2 sebab skirt yang dia pakai ketat sangat. Bile piki balik, untung sape dapat bini gemok. Skirt dia longgar sket. Senang nak lari. Ha3..tuh la game yang aku paling suke tengok slain kekalahan Mu. Keras perut aku gelak bila tengok pakcik2 kat kampung aku tu tergolek terlondeh sana sini coz skirt ketat. [dorang pakai suar track kt dalam].Tadi, masa tengok game, aku gelak jer memanjang tgk Johan Raja Lawak lari2 bawa bola pastu jatuh sendiri. Dah tuh siap terduduk atas bola. =D
ape dah.. artis pompuan plak banyak tunjuk ponggong jer.
 
 Main hampeh jer.. pas habes jer, aku g makan dulu jap baru balik rumah.
aku g makan daging paprik sebab aku dah start nampak bintang..
papepon, aku terhibur la jugak dengan game tadi walaupun sakit dada sesak nafas sebab terlalu ramai smokers yang hampeh macam taik.

0 comments: