Thursday, 7 May 2009

berakhir sudah~

05 May.
Akhirnya examku habish...wahaha...sungguh gumbira namun masih risau mengenankan thesis.
06 May,
Fairuz gerak aku, tanya nakpi taklimat thesis ke x?
hurmm...aku bangun g mandi then gerak pi taklimat. CUak+lega after dengar taklimat pasal viva. Menurut Dr. Abas, viva senang (tapi even malaikat turun bagitau aku viva senang, aku tetap x caya). Ha3...Viva ni macam sesi interview pun ada...
Dalam dewan ada 4 orang jer.
MC,penyelia, pemeriksa and AKU.
1.masuk jer, MC akan memperkenalkan aku kat pemeriksa (walaupun pemeriksa dah kenal and dah baca thesis aku)
2. Pastikan hanya duduk selepas anda dipersilakan duduk.
3. Pemeriksa akan memulakan sesi mengkomen dan bertanya pasal thesis. (kalau xleh jawab, tolak markah la jawabnye.
4.Sesi ini berlangsung minimum selama 10 minit dan tidak ada had maksimum. Average=20 minit.
5.Pemeriksa dah puas hati cari kesalahan, baru dia stop.
6.Mc mempersilakan kita belah daripada dewan.
7.Dengan belahnya dari dewan, maka semua part yang mendapat markah sudah berakhir.
Wahaha...melihat kepada kesalah aku yang aku dah perasan, aku sangat cuak coz tataw nak jawab ape kat pemeriksa. Huh...mujur aku sempat buat ANOVA untuk kualiti air and makroinvertebrat bentik hari tuh. Kalau x mampooooosh~
Lepas tuh, aku g tengok movie title BOHSIA> sangat stupid dan membosankan. Xde ending, nilai moral pun x nampak. KAku dan dibuat2. Especially diana danielle yang blakon jadi baik tapi x menjadi. cakap pasal 'cari rezeki biarlah halal' tapi rambut kuniiiing macam kena karat jer. X sesuai langsung.
Malamnye; AKU TENGOK BOLA.
HAHAHAHAHAHAHAH~ CHELSEA SUDAH KALAH WALAUPUN MAIN KOTOR
selamat berjumpa wahai MU
mlm ni nak g main futsal.

2 comments:

A.i.m.i said...

fuyoo.. tahniah kerana dah habis exam. dan tahniah kerana marathon tgk citer dan bola juge. haha

miSs ShinOsuk3 said...

hehew...thank you2.
=p
marathon g main futsal jugak.
=p