Tuesday, 26 May 2009

Benda Baru

Sejak beberapa hari kebelakangan nih, aku konon busy jadi tak sempat makan daging.
 
Tadi aku lapar lalu makan daging untuk kecukupan nutrisi. Lol~ tetiba pula aku makan secara berhati2. Nak hidup lama punyer pasal. Aku Anti Ubat. Lebih baik aku makan lelok banding aku telan ubat. Nak dijadikan cerita, tadi aku terlalu lapar. Setiap kali aku lapar, kau mesti cakap 'rasa nak makan banyak'. Aku makan dengan dak satu group untuk asaimen subjek kemahiran berfikir.
 
Tak pasal2 aku kena baca banyak pasal Edward de Bono. Tapi kalau nak kaya, baca la buku-buka pakcik tua nih.. dia la yang wujudkan perkataan 'kreatif'.
Aku order air suam, teh ais (sebenarnya aku maksudkan teh o ais-salah order), Nasi putih, kailan ikan masin, daging masak kicap. Cukup dua orang makan. Aku makan habis licin. Tidak sampai seminit aku habis makan, aku terkejut sebab baju aku basah..
berpeluh2 aku makan.
 
Perrrggghhhhh!!! seumur hidup aku, aku tak pernah berpeluh coz makan. 
INI BENDA BARU!
Even kalau aku bersukan pun, memang aku tak berpeluh punyer...
 
 
Sungguh gembira menjadi seperti orang normal.
 
 

0 comments: