Saturday, 16 May 2009

aku rindu kamu

hmm...bukan senang nak lepaskan ape yang kita suka..
betol tak? aku sangat suka main badminton walaupun aku xde la sehebat Datuk Lee Chong Wei mahupun Lin Dan...malah xleh chalen awek Lin Dan pon. Wahaha...
tapi lantaklah..aku suka main badminton. Selepas masuk beberapa perlawanan dari sekolah rendah sampai sekarang, tetiba pulak x boleh main...
Kesian raket2 aku tersadai macam tu jer..nak bagi orang pinjam guna, cam kedekut lak aku rasa. Lagi2 kalau dak laki yang pinjam. Tangan berpeluh, rosak hancur grip aku yang comel2 belaka. Wahaha...
Tapi apakan daya. Aku kene rehat...so, xyah la gatal nak main kan...masa makan tadi teringat lak aku train budak2 kolej aku hari tuh... dan macam mana coach aku train aku masa dulu2.

sungguh aku rindu. sekarang, aku main rubik dah ar..
=)

0 comments: