Tuesday, 24 March 2009

MENEMPAH *some text missing*

Pada hari ahad yang lalu, aku dan kawan-kawan telah ke kedai sukan SAMSPORT yang ada dekat rumah aku. Dia buat promotion 20% untuk semua barang. Sungguh menarik.
 
Aku teringin nak beli raket tenis tapi harga dia macam mahal jer. Yang murah and ok pun rm240. Tataw la kalau aku yang jahil sangat pasal raket tenis. Tapi cambest jer main tenis nih. Aku ingat nak beli untuk main bila aku dah sehat tapi mahal sangat. Takde duet nak beli. Memandangkan kitorang datang sebenarnyer just nak tengok2, aku pun tataw nak beli ape. Tetiba akak tuh suh member aku beli jumping rope. Dia xnak, tapi aku pulak yang nak. Tapi yang dia offer tuh hodoh dan buruk. Tali biasa yang dapat free masa sekolah rendah dulu. Harga rm 3.00 jer. Lalu, aku pun memberanikan diri bertanya 'ada tak yang digital'? dia awek tu cakap dah habis. Aku dengar slang dia cam kelantan mali munyer jer tapi kerja kat kedai sukan cina. Dia gelak jer memanjang sebab aku dan kawan2 buat lawak bodo..( x perlu explain).
 
Arakian, aku nak jugak jumping rope..dia kata boleh tempah. cam lawak pulak dengar bila dia cakap 'tempah' padahal sebijik/sebatang/setali jer yang aku beli. Whatever la...aku membuat keputusan untuk tempah jer lagipun kedai tuh memang belakang rumah. Petang tadi aku ambil. Comel lak. Kualiti cambest. Tapi warna biru...aku lupa nak pesan warna ape..kalau aku ingat, aku nak warna hitam or merah...papepun, aku harap aku akan gunakan pe yang aku beli tuh..
 
My new jumping rope. Produk body sculpture. Affordable and best. =) [promote 4 healthy life. hahaha...]

1 comments:

bEt said...

yang ni da comel da...