Friday, 6 March 2009

kisah X-ray

huhu...memandangkan aku cuak sangat.aku pon pi klinik jugak semalam. Penat round Kajang cari klinik yang ad x-ray..Tak jumpa-jumpa. Last2 aku pi kat bangi jer...kat Hospital Pakar Az-Zahra. Masuk jer kat bilik doktor, dia pulak bagi salam kat aku.Huhu..[muka aku macam melayu kot]. Haha...doktor tu baik. AKu duduk jer dia tanyer aku sakit ape..aku pon cakap la. Tapi yang tak bestnyer, dia selamba jer selak baju aku, raba belakang [dah memang keje dia kot]. Pastu dia pukul2 nak taw mana sakit. Tumbuk2 yang x tahan tuh.Haha...pastu dia pun cakap. Jom kita X-ray..pastu dia pon suh pembantu dia bawak aku pi kat bilik x-ray. Tak sama dengan biasa, kali ni akak tuh suh aku bukak seluar je...baju and so on x bukak. Dah siap semua tuh, dia refers aku balik kat doktor sebelumnya. Menurut doktor, aku direhatkan selama 6 bulan. Tapi tu semua dah tak bermakna sebab aku dah buat banyak benda sebelum nih. hahahaha...jangan harap aku nak extend.tapi atas nasihat doktor, aku tak pi fieldwork jer la...hahaha....sungguh gembira. Tadi aku baru jer call lecturer aku bgtaw aku x dapat join fieldwork. dia jawab ''kalau camtu xpe la, u bagi saya surat doktor cukup." CESH!!!aku ejr cuak lebih takut dia tak bagi. Ropenyer senang macam tu jer...ape dah..kesimpulannya, aku belum mati lagi. hahaha...[thanks God]. cuma aku perlu berehat lagi. Doktor tuh siap suruh aku cari pakwe buat suruh angkat barang2 aku pulak. Dia suruh cari dalam masa terdekat. Pastu cari yang satu kos. Baru senang nak suruh buat kerja untuk aku. Hahaha...sengal. Tapi aku baek.. aku tak nak susahkan orang [perasan]. So, tak payah pakwe(hamba) tipu2 la...

p/s: aku dapat konker lab coz dorang semua p field.haha..

0 comments: