Monday, 23 March 2009

::AKu suDaH pandAi::

yeah!!!setelah sekian lama aku mencuba akhirnya aku berjaya jugak akhirnya. Selama aku membesar di rumah nenek aku, aku selalu tengok ape nenek aku buat. Aku cuba meniru perbuatan orang tua itu namun tidak berjaya. Tetapi sekaranga ku sudah pandai. Pandai ape?


hehe...aku dah pandai...jeng3!!!...aku dah pandai pakai sanggul jer..muahaha..xpe, aku memang klasik. Nant aku balik kampung, aku nak tunjuk kat nenek aku yang tersayang bahawa cucunya sudah pandai pakai sanggul. =)
Hasilku.tapi sebab aku amik gambar sendiri and malas amik banyak kali, blurr lak gambar ni. Tapi belasah jer la..

0 comments: