Sunday, 1 February 2009

February menjelang..

Aku mintak maaf sebab lama sangat tak update. Konon sibuk dengan thesis la padahal sebenarnya aku rasa tak banyak mana pun yang aku buat. Aku banyak tidur and enjoy..ooopss!!!
Januari berlalu dengan cepat. Ferbruari dah la ada 28 hari jer...hmmm..kenapa la ada 28 hari jer..rasa macam cepat sangat. Nant, tak lama lagi dah exam mid term. Aku still blurr2. Apa yang aku dha belajar sebenarnya?hahaha...yang aku ingat aku belajar pasal sanitasi,rawatan, wildlife management [kelas yang aku selalu tidur walaupun lecturer depan mata]. Makin lama makin tua, bukan makin muda, makin tua makin berisi bukan makin kosong. Aku bantai berisi dengan lemak jer...otak tuh makin kering ada la..Hujung minggu ni aku ada fieldwork kat KRAU.
Maybe...xtaw la Krau atupun tempat lain. Tak kesah la... Aku bukan main lagi dah plan awal2 nak masuk pertandingan Rubik kat UKM. Kalau dapat tempat pertama, Rm 150. Yuran penyertaan dia rm1o jer..kalau dapat 2nd,3rd pun xpe...x menang pun xpe sebab dapat sijil and Rubik..happy la kalau dapat..kalau aku dapat rm150 tuh, aku plan nak habiskan untuk belanja member2 main bowling sampai lebam jer sebenarnyer..dorang siap nak datang support aku lagi. Budak2 kelas aku pon ramai yang suruh aku masuk pertandingan tuh walaupun kemungkinan besar aku sorang jer gal yang masuk benda tuh. Ah, lantakla... tapi malangnyer, pertandingan tuh sama tarikh dengan tarikha ku pi fieldwork. Maka harapanku untuk mendapat rubik baru dan menang rm150 berkecai hancur dan musnah.. semoga aku bergembira di tengah hutan la kalau camni. =)




Rubik yang aku dah siapkan. Gambar jer, video xde. =p

0 comments: