Wednesday, 17 December 2008

::..keHiduPan m3lampau..::

selepas kes tiket diselesaikan, akhirnya ak berasa lega..
Thanks God...tapi belum cukup.Masa hari nak bertolak tuh, kereta lak kene block...2 pun dah cukup mbuatkan adrenalinku buat hal tapi yg 2 ak leh cool lagi la..
semua berjalan dengan lancar sehingga la aku sampai kat KK..lucky ak balik ngan bro aku yang duduk kat UPSI. Jadi kami berdua pun tinggal di hotel murah..haha...(2 pun aku nak metion).
Hotel tu selesa jer..toilet dia bersih tahap leh guling2 dalam tuh..besar lak tuh.
puas hati aku mandi setelah penat berjalan2 di KK. Setibanya aku kat kkia, abang aku ajak ekluar jalan2 kat KK jam 1.30. AKu ingatkan dia nak bawa aku jalan-jalan jer..pastu dia cakap dia nak keluar jumpa kawan, ak terus bajet kawan lelaki. Lalu aku pun menukar baju yang lebih sopan. Tapi sangkaan ku meleset.Ropenye dia bawa aku berkenalan dengan awek dia.hahaha.. not bad. cun lak awek dia.. x sesuai dengan abang aku yang x hensem. hahahah..
Aku jalan2 kat kk ni, cm impressed jugak la...sebab shopping complex dia pun hebat jugak.besaw giler...cam mid pun ade.. x sangka lak.. haha...tapi aprt yang x best, aku eksiden.
Menyebabkan aku tak larat angkat berat. nak dukung budak2 tu pun ak rasa nak nagis jer.sahkan nak main tindih2 pulak..rugi x dapat main sukan kegemaran aku bersama budak2.
haha...aku baru pi hospital tadi.nak mintak xray... tapi mesin rosak pulak.tinggal mesin yang biasa2 jer..tak nampak tulang..hmmm...
aku rasa tahun ni memang mencabar dari segi fizikal dan mental la.
huhu...

14.june 2008 =aku terperangkap dalam apartment abang aku yang sedang terbakar.almost die.
14.Dis 2008 =aku dilanggar kereta. k'sedapan' sangat 'menarik'.

Aku tak berdoa supaya beban dikurangkan tapi aku cuma berdoa supaya aku diberikan kekuatan untuk melalui semua ni.

=)

3 comments:

bEt said...

adrenalin tu hape??

A.i.m.i said...

kesiannya kau. eksiden? caner bole jadi camtu?
citer la sket saat2 menerima kesedapan itu? huhu. ko ok x nih?

miSs ShinOsuk3 said...

ko search la dlm google adrenalin tu.hehew...

k'sedap'n tuh apabila aku tak bley nak pusing badan.. and tak boleh berjalan dengan betul...huhu..
tapi skrg dah ok.aku bersyukur giler dpt jumpa orang yang terel mengurut.
dia ajo aku urut sendiri jer skrg. pagi2 aku kene wat senaman nak kuatkan badan balik.giler skema dowh aku skrg.nak sehat punyer pasal.