Thursday, 11 December 2008

::..keHampAan m3lampau..::

aku hampa..semalam aku baru jer cakap aku nak balik..pastu abg aku tanya tadi..nak balik ke tak ni?hahaha...aku harap dorang buat lawak.
Ropenye tiket flight tak beli lagi...isk3...aku terkedu. Aku tataw dari mana cerita yang aku tak nak balik. Aku kerja. Celaka betul. So, abang aku pun x beli tiket untuk aku. hampeh3....ni mesti kerja kakak aku ni. Aku dah pesan kat abang aku suh beli tiket 14 ni..and kakak aku cakap abg aku dah beli pun. 2 yang aku selamba jer..abg aku pulak assume benda lain. hmmm....sedih sial aku. Aku baru jer berangan semalam. ='(
ni yang aku bengang ni.. kenapa jadi macam ni pulak??
waaarghhhh!!!!!aku dah cakap awal2 lagi...kalau beli tiket sekarang mau 700...pergi balik dah 1400.macam aku penah kena hari tuh.tak best la..isk3..sedihnyer..
hmm...salah aku ker?aku dah cakap awal2..aku aku kene pi sampling.bukan saje2 nak balik lambat..
kenapa jadi camni?
kenapa jadi camni?
kenapa jadi camni?

2 comments:

A.i.m.i said...

siyannya kau...beli la sndri. takkan x de yg murah? huhu

miSs ShinOsuk3 said...

dh last minit xde yg murah..