Saturday, 29 November 2008

s3kaLi laGi sia2..

Semalam konon nak pi sampling lagi...tetapi akhirnya sia2 jer perjalanan yang menghabiskan minyak kereta tu jer..Lokasi kajian adalah Sg Lui tapi dah 2x pi kat sungai tu, sentiasa banjir jer memanjang. Baru sekarang kitorg perasan yang sungai tu memang selalu banjir and keruh. So, payah nak ambil sample. Kali ni pun pi 3 orang gak..sepanjang perjalanan aku bosan sebab aku sorang jer perempuan. Duk guling2 kat sit belakang jer...dorang kat depan bukak topik yang aku x reti nak masuk. Cerita pasal highway la..mende pe ntah semua. Aku x slahkan dorang pun..saje2 nak merungut sebab bosan. Ha3..bodo x aku? (mesti korang x sampai hati nak kata ye wpun hati mengatakan YA). Oleh sebab sungai tu xleh pakai,operasi mencari sungai baru bermula.macam2 sungai kitorang lalu.. aku nampak Sg.Tekala, Sg.Congkak,Sg Semungkis and banyak lg..termasuklah sungai Lui.huhu...keje aku yang kebosanan kat belakang tuh duk tekan2 GPS jer ngan men kamera enset, dgr mp3...san akhir sekali, aku mendapati pe yang aku tulis dalm blog ni pun sesunggunya sangat membosankan dan tidak mempunyai sebarang nilai2 murni yang boleh diteladani. Semuanya cumalah luahan perasaan aku semata2..maaf kerana membuang masa anda yang sangat berharga itu dengan membaca blog yang tidak bermakna ini. Sabar la yer....sabar itu separuh daripada iman...kurang2 dapt gak belajar bersabar kan?
hehe..



Hmm...ni la yang aku buat untuk hilangkan bosan. segitiga warna hitam 2 arrow tunjuk arah pergerakan kitorang.





Sg Lui yang keruh n banjir.



Ni sungai congkak. Keruh+Laju gak...

0 comments: