Tuesday, 25 November 2008

Grrrrr~

Semalam aku penat gila...sampling 3 orang jer.. nasib baik aku wat muka malas. Hahaha.. xde la...patut pi 5 orang ni pi 3 orang jer..aku bengang gak sebenarnya. Masa nak wat kerja untuk 'someone' tu kitorang bukan main lagi..kitorang siap dahulukan pi sampling tempat orang tu. Pastu bila orang tu punya dah siap dia dah malas nak tolong kitorang. Masa pi sampling tempat aku pun dia dah bising-bising cakap penat. Sekarang lagi teruk, terus tak datang tolong langsungs. So d**n F**king selfish. Alasan dia family matter padahal macam la aku ni bodoh sangat. Memang la dia ada prob tapi jangan sampai all the time gunakan orang lain. Aku dah masak dengan perangai dia tuh.. memang suka gunakan orang lain.
 
Simple things dia complicatedkan. Sampai lecturer aku sendiri pun cakap dia tak suka orang tu. Dia kata orang tu PROBLEMATIK. Huh...dahla cakaop tak serupa bikin. Hmm.. semalam aku pi aku sorang jer pompuan. hee... bosan. Aku dah usaha lari daripada dia tapi in the end sama2 jugak..bengang aku...semalam dahla tak cukup tidur (salah aku gak). Hmmm.. petang bila aku dah balik rumah, aku teringat sumting. Aku nak alex... singa yang jual kat McD tuh.. aku dengan fairuz memang dah tunggu lama nak beli cekak rambut singa tuh tapi masa kitorang pi hari tuh dia tak jual lagi. Dorang jual alex 20-26 Nov. Walaupun aku penat giler dengan mata panda dah, aku tetap kuatkan semangat nak g. So, aku ngan fairuz pun pi kat McD PKNS. on the way tuh, kitorang accident pulak. Waduh....gampang banget sih!!! langgar naza. Aku rasa sikit jer kot yang kena tuh..tak la banyak sangat tapi terkejut la jugak. Hilang kontol cun aku jap dalam kereta. Haha.. nasib baik dapat diselesaikan dengan cara yang profesional gitu ya.. Aku and fairuz pun meneruskan perjalanan ke arah McD PKNS bangi. Masa keluar dari kereta, kereta x boleh nak lock la pulak.. huh!!!banyak betul problem. Tapi lantak la.. bila kitorang sampai kat kaunter, tanya pasal ALEX tuh, ropenye doarang tak jual kat cawangan nih. Aku & fairuz pun pi kat McD lain. McD kat bangi lama. Tapi bila malangnya kat sana pun tara ada juga....waaaaarghhh!!!! sungguh kecewa! sungguh hampa! sungguh sedih! aku nak Alex tuh.. comel sangat2... hurmm =(
akhirnya aku balik rumah dengan tangan kosong dan hati yang hampa. Dan kepala pusing memikirkan kereta yang telah dilanggar. Aku tanya Cheme... kalau nak cat kereta tuh harga berapa...dia jawab 3,500 luar sahaja. huhu..lalu aku pun tidur sampai lebam.
 

 

 
YSI560 Multiparameter untuk analisis in-situ air.
 
 
 
 
Sampel air untuk Sg. Gabai stesen 4.
 
 
 
 
Bila dah sampai rumah, baru aku perasan aku telah diSUCK pacat. d**n sucker. darah tu payah nak berhenti sebab dia buat lubang besar sangat kat kulit aku. ape da...
 
 
p/s : ropenyer aku tersalah lokasi. sebelum ni aku cakap aku sampling kat Sg Loi and Sg Langat. Both salah...yang sebetulnya : Sungai Lui & Sungai Gabai. Aku nak ambil gambar air terjun Sungai Gabai. Menarik tapi tak sempat. =[

 

0 comments: