Wednesday, 26 November 2008

aku m3mang b3rsALaH

Hari ni aku bangun dengan begitu lambat sekali menyebabkan hari aku telah dibazirkan dengan begitu sahaja. Tapi yang lagi tak best, aku telah mengecewakan member sendiri. Member aku baru balik dari kelantan. So dia turun kat hentian Kajang. Dia dah pesan awal2..bila dia dah sampai nanti dia nak aku temankan dia pi breakfast sementara menunggu ella datang menjemputnya. Memandangkan rumah aku duk hentian jer, senang la aku nak datang. Kesian gak dia tunggu sorang2 pagi2 buta. Dahla hentian ni xde ape... yang ada kedai mamak 24 hours je berlambak. Xde shopping kompleks mahupun tamn permainan untuk sesiapa bermain buaian mahupun kejar2 anjing atau bermain bola. Sungguh teruk tempat ku ini. Sebaiknya, jangan tinggal di sini jika anda sudah berkeluarga. Sila sampaikan pesanan aku kepada ganja dan elin. Kalu dah kawen nanti, jangan duduk kat kajang. Hahaha...aku meneruskan cerita.

Pada waktu malan, aku biasanya akan silent hp + vibrate pun off atau aku slowkan volume. Semalam aku slowkan volume. Apabila si polan2 tu call aku suh bangun datang teman dia, aku cuma angkat dan sambung berdengkur. Apabila aku aku bangun pada jam 12 tgh hari, aku mendapati ada 33 miskol. Aku sesungguhnya berasa sangat bersalah kerana membiarkan member aku menunggu dengan begitu lama. Dari 4++ pg dia dah start call sampai 7++ pagi. Aku sungguh tidak baik terhadap member aku yang berasa dalam kesedihan lagi kebosanan yang melampau. Kepada yang berkenaan, aku mintak maaf banyak2 sebab tak bangun. Aku memang benci tidur aku kene kacau. Tapi aku tak berniat xnak teman. aduh....Tadi fairuz balik banting.

Dia call aku, tanya aku nak tak member Alex? sbb Alex dah xde dalam stok..aku jawab ye. Tidak mengapa. Sekurang2nya aku dapat mengubati kekecewaan aku tidak dapat memiliki Alex walaupun tidak teubat sepenuhnya.. Hajatku untuk memiliki Alex sudah pasti tidak akan tercapai.


p/s: aku x sabar nak pakai member Alex.

2 comments:

A.i.m.i said...

Alex tu sape? ko bercakap pasal sape nih? huahah. sebok jeh aku nak thu.

miSs ShinOsuk3 said...

alex tu watak dalam madagascar la..
hehe...singa2..
=)